jueves, 8 de agosto de 2013

Unha boa noticia na Serra do Faro de Avión

Una colonia de buitres negros se instala en la Serra do Faro

Esta especie, inusual en Galicia, parece haber hallado en la zona un hábitat propicio
Los agentes medioambientales de la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras en las comarcas de Carballiño y O Ribeiro han localizado una colonia de buitres en la Serra do Faro (entre Melón, A Cañiza y Covelo). Consideran que se trata de una importante novedad, ya que estas aves son muy raras en Galicia. A lo largo del último mes y durante más de 50 horas de observación, Marco Antonio Reboredo y Anxo Rodríguez han contabilizado hasta 25 buitres alados y negros, que en su opinión están en estos montes porque hay abundantes caballos y vacas en libertad, cuyos cadáveres les sirven de alimento.
Un buitre negro de la colonia descubierta en la Serra do Faro. (Foto: MIGUEL Á. CABANELAS)
Un buitre negro de la colonia descubierta en la Serra do Faro. (Foto: MIGUEL Á. CABANELAS)
Los agentes declaraban que 'nun principio pensamos que se trataba únicamente do buitre leonado do que xa se teñen visto algúns individuos nos últimos anos, pero a nosa agradable sorpresa foi que tamén hai o buitre negro, unha especie con diferentes figuras de protección en Extremadura e Andalucía'. El descubrimiento se debió al hallazgo de uno de estos animales 'que estaba fatigado e non daba voado, así que procedemos a súa captura e traslado ao Centro de Recuperación de Aves do Alto do Rodicio, sendo a primeira vez que este centro recibe un buitre negro'.

CONTROL

'Non se sabe prácticamente nada deles', apuntaban los agentes, que continúan estudiando el comportamiento de esta colonia y ya han informado a los responsables de la Consellería de Medio Ambiente, recomendando la colocación de un radio transmisor al buitre que se encuentra ahora en recuperación y que se soltará en próximos días, para facilitar el seguimiento y observación de las aves.

'É importante destacar que é unha especie moi tímida que solo pelea pola comida con outros buitres. Nada que ver con esa fama tan mala pola que é coñecida. Tamén que non fai ningún dano ó gando nin a caza, e realiza unha labor de limpeza no monte ó comer ós animais mortos', indican. En ese sentido, también anuncian que esta colonia estará en adelante muy controlada.

FONTE: Xornal La Región.

No hay comentarios:

Publicar un comentario